Lisatud ostukorvi
Avaleht / Blogi / 6 küsimust, et e-poe tegemine oleks edukas

6 küsimust, et e-poe tegemine oleks edukas

11.veebruar 2016  /  0 kommentaari  /  e-pood  /  autor: Kenno Kink
6 küsimust, et e-poe tegemine oleks edukas Aina rohkem inimesi teeb oste internetist ja konkurents tarbija tähelepanu üle üha suureneb. Et sinu kaubad esile tuleksid ja kliendid sinu ettevõtet eelistaksid, tuleb e-poe tegemine põhjalikult läbi mõelda ja planeerida. Märksõnadeks on kvaliteet, funktsionaalsus ja tarbija suunamine ostuni. Järgnevalt leiad 6 olulist küsimust, mis on abiks veebipoe tegemisel.

Kas sul on olemas äri- ja turundusplaan?

Äri- ja turundusplaan annavad ülevaate sellest, milliseid teenuseid või tooteid pakkuma hakkad ja kuidas plaanid kliente oma kodulehele saada. Kui tead, kes on sinu e-poe sihtrühm, siis saad vastavalt sellele ka kujunduse tellida, tootefotod valida ja tekstid koostada.

Milliseid tooteid või teenuseid hakkad e-poes müüma?

Võimalikult täpne müügile tulevate toodete ja teenuste nimekiri aitab veebipoe struktuuri paika panna – nii vastab e-poe tegemine algusest peale sinu ettevõtte vajadustele.

Kas sul on e-poe jaoks välja valitud sobiv domeeninimi ja veebilehe majutus?

Hästi valitud domeeninimi jääb inimestele paremini meelde – nii on sinu veebipoodi lihtsam üles leida ja taaskülastada. Kvaliteetne kodulehe majutus aitab tagada selle, et sinu e-pood on kogu aeg live’is ja kõik andmed turvaliselt kaitstud.

Kas olemas on sobivad pildid?

Tarbijad ostavad e-poest silmadega, mistõttu on korralikud fotod müügi suurendamiseks üliolulised. Kuna meie meeskonnas on ka fotograaf, saad kõigele lisaks tellida meilt ka tootepildid oma uue e-poe jaoks.

Kes teeb e-poe ja selle kujunduse?

E-poe ülesehitus ja kujundus peab olema detailselt läbi mõeldud, et külastajatel oleks lihtne tooteid üles leida, nende kohta lisainformatsiooni vaadata ja oste ning päringuid sooritada. Kui lihtsama blogi või kodulehe tegemisega võib hakkama saada ka kogenum arvutikasutaja, siis e-poe tegemine on üldjuhul keerulisem. Vaja on lisada ka kauba eest maksmise ja selle tarne valiku võimalused – see aga eeldab põhjalikke IT-alaseid teadmisi.

Kes hakkab e-poodi haldama?

Aeg-ajalt peab e-poodi ikka uusi tooteid lisama ning müügi suurendamiseks kampaaniaid läbi viima. Soovitame juba enne e-poe valmimist läbi mõelda, kes selle haldamisega ettevõttes tegelema hakkab, nii saame talle näidata, kuidas administreerimispaneeli kasutamine käib ja e-poodi mugavalt uuendada saab.

Kui soovid oma e-poe tegemise plaanidesse kaasata spetsialiste, võta meiega julgelt ühendust!



Lisalugemist: „3 olulist nõuannet, et kodulehe valmistamine oleks kiire ja tulemuslik”

Leidsid häid mõtteid? Jaga teistelegi

LISA KOMMENTAAR