Lisatud ostukorvi
Avaleht / Blogi / 5 soovitust, et kodulehe tegemine oleks tulus investeering

5 soovitust, et kodulehe tegemine oleks tulus investeering

17.august 2016  /  0 kommentaari  /  kodulehed  /  autor: Kenno Kink
5 soovitust, et kodulehe tegemine oleks tulus investeering

Paljud ettevõtjad arvavad, et kodulehe tegemine on kulu. Aga kas see peab nii olema? Meie usume, et läbimõeldud veebileht on investeering, mis võib panustatud raha mitmekordselt tagasi tuua. Hästi tehtud koduleht teeb su äri internetis nähtavaks, edastab informatsiooni ja genereerib päringuid ning müüke. Mida pidada silmas, et koduleht ennast ära tasuks ja raha tagasi tooma hakkaks?

1. Sea eesmärgid

Enne kodulehe tellimist mõtle hoolega läbi, mida soovid uue lehega saavutada ja millised on selle peamised fookused? Kas soovid e-poes tooteid müüa, teenuste päringuid saada, informatsiooni edastada vm? Mida peaksid külastajad esimese asjana lehele sattudes märkama? Eesmärgid mängivad olulist rolli lehe struktuuri paika panemisel, sisu koostamisel ja ka tulemuste analüüsimisel.

2. Suuna klienti soovitud tegevust sooritama

Eesmärgid paigas, on järgmiseks sammuks leida lahendused eesmärkide täitmiseks. Näiteks kui sinu peamiseks eesmärgiks on veebilehelt päringuid saada, siis pane paika kliendi tõenäoline teekond alates lehele tulemisest kuni päringuvormi täitmiseni. Milliseid lehti külastaja sel teekonnal tõenäoliselt vaatab ja kuidas saad sa teda aina edasi suunata soovitud tegevust sooritama?

3. Telli mobiilisõbralik ja kiire koduleht

Nutitelefonid on saanud meie igapäeva lahutamatuks osaks ja aina rohkem inimesi kasutab korraga lausa mitut seadet. Lisaks on mitte skaleeruva lehega keeruline Google’i otsingutes häid positsioone saavutada. See tähendab, et kui sinu koduleht ei kohandu erinevatele ekraanidele (testi olemasoleva kodulehe mobiilisõbralikkust siin) ning pole mobiilis ja tahvelarvutis mugavalt loetav, kaotad potentsiaalseid kliente. Kuna mobiilikasutajad soovivad tihtipeale informatsiooni leida võimalikult ruttu, on veebilehega parimate tulemuste saamiseks tähtis ka selle kiirus. Viimaste uuringute järgi lahkub 40% tarbijatest lehelt, kui selle laadimine mobiiliga võtab üle 3 sekundi.

4. Pane rõhku nii piltidele, tekstidele kui ka disainile

Kuigi kiirus, funktsionaalsus ja läbimõeldud lehe struktuur mängivad olulist rolli, onsisu see, mis külastajad lõpuks tegutsema paneb. Koosta lehele tekstid, mis annavad selge ülevaate ettevõtte tegevusest ning toovad välja kliendi kasud. Turunduslikult optimeeritud tekstid aitavad su lehel ka paremini Google’i otsingus esile tulla. Ettevõtte kompetentsi esile toomiseks loo tehtud töödest portfoolio ja lisa klientide tagasiside. Illustreeri veebileht ilusate ja asjakohaste piltidega, et tõmmata tähelepanu ja emotsiooni luua. Kasutajasõbralik disain seob sisu tervikuks ning annab sinu kodulehele apaatse välimuse.

5. Analüüsi, täienda ja turunda lehte

Kodulehe tegemine ei tohiks lõppeda lehe laivi minekuga. Kui leht on valmis ja juba mõnda aega üleval olnud, analüüsi (näiteks Google Analyticsi abil), mis töötab ja mis mitte. Trumpitis valmistame kodulehti, mida on hiljem hõlbus täiendada. Nii saad lisada uut sisu, turunduskampaaniaid ja lehe päevakajalisena hoida, ilma et selleks IT-spetsialisti abi vaja oleks.

Kodulehe tegemine Trumpitilt

Kui soovid kiiret ja mobiilisõbralikku kodulehte, mille struktuur ja disain toetaks sinu äri eesmärkide saavutamist, võta ühendust või loe lisaks: kodulehed ja sisuhaldus.

Leidsid häid mõtteid? Jaga teistelegi

LISA KOMMENTAAR