Lisatud ostukorvi
Kliendi lugu: Keila Perearstikeskus, Maarika Värav
Avaleht / Blogi / Kliendi lugu: Keila Perearstikeskus, Maarika Värav

Kliendi lugu: Keila Perearstikeskus, Maarika Värav

5.august 2019  /  0 kommentaari  /  autor: Maarika Värav
Meditsiiniteenuse osutamise juures on esinevalt ettevõtlusest üks huvitav erinevus - meie puhul on nii, et mida paremini oma tööd teeme, seda vähem meil on patsiente (kliente). Seetõttu perearstikeskuses ei saa öelda, et IT lahenduste hästi toimimine, uhked kodulehed või sotsiaalmeedia meile rohkem patsiente tooks.

Teisalt on meditsiiniteenuse ostuamisel IT lahenduste laitmatu toimimine isegi olulisema tähtsusega, kui enamikus äriettevõtetes - kui meie süsteemid peaksid maas olema, siis ei saa inimese abi oma kõige olulisema vara, tervise, eest hoolitsemiks. Kui meie oma tööd teha ei saa, siis kaotatut on raske rahasse panna.

Trumpitiga oleme koostööd teinud juba 7 aastat. Iseloomustaksin seda koostööd veidi nagu “vanapaari,” kus üks osapool mõistab teist juba poole lause pealt ja palju asju saab tehtud ilma palumatagi. Meie suhe on inimeste suhe ja usun, et see peaks IT ettevõtte ja kliendi vahel nii ka olema.

Meie leidsime Trumpiti ning saime nende kliendiks läbi Medisofti, kes pakub Eestis kõige laiemalt levinud perearstikeskuse tarkvara - loodan, et ka teised perearstikeskused leiavad Trumpiti sest nendega koos töötades saame meie keskenduda oma alale ja olla head arstid ning õed selle asemel, et olla samal ajal IT spetsialistid. Selleks on meil Trumpit.

Leidsid häid mõtteid? Jaga teistelegi

LISA KOMMENTAAR