Lisatud ostukorvi
Tekkis küsimusi?
IT küsimuste osas nõustab sind Kenno
IT küsimuste osas nõustab sind Kenno
Kenno Kink
kenno.kink(at)trumpit.ee
tel: +372 60 30 222
Avaleht / Teenused / Serveri haldus ja monitooring

Serveri haldus ja monitooring

Serveri haldus ja monitooring Serveri haldus ja monitooring peaks olema sama endastmõistetavad nagu haigekassakaart. Kui sa ei tea, mille jaoks serveri halduse ja monitoorigu teenus head on, siis oled õnnelik inimene. Kõik need, kes on ise kogenud, millised võivad olla serveri tööga seotud probleemid, ei kõhkle nende ärahoidmisele raha kulutamast. Nad teavad, mille eest maksavad.

„Aga ma ju ütlesin!“
See on enamiku serveriprobleemide korral põhjendatud, kuid kasutu tõdemus. Mida saab IT-spetsialist teha, et sinu igapäevatöös tõrkeid (rääkimata katastroofi-mõõtu kahjudest) ette ei tuleks?
Kõige tähtsam, ehkki kõige raskemini tajutava kasuga, on ennetav tegevus – süsteemi regulaarne kontroll, viirusetõrje, varukoopiate tegemise korraldamine, töötajate kursis hoidmine tänapäevaste riskide ja turvameetmetega. Siia alla kuulub ka plaani tegemine olukorraks, kui siiski juhtub midagi, mida pole olnud võimalik ette näha.
Serveri halduse ja monitooringu juurde kuulub kaasaegsete platvormide kasutamine, mis annavad ööpäevaringselt üksikasjalikku teavet serveri, ruuteri või switch’i mistahes vigade kohta. Meie kasutame selleks Nagiose ja Zabbixi platvorme, millega haldame Microsofti, OSXi, Linuxi ja Vmware’i servereid.

Abi on olemas 24/7
Kindlasti oled tõdenud, et probleemid kipuvad tekkima kõige ebasobivamatel hetkedel – hilja õhtul, nädalavahetusel, pühade ajal. Kui sul ongi tööl IT-spetsialist, siis on ta just sel ajal puhkusel, haige või on lihtsalt telefoni välja lülitanud.
Serveri halduse ja monitooringu teenust pakkuv IT-firma seda endale lubada ei saa. Sõltumata nädalapäevast ja kellaajast oleme alati valmis kohale tulema ning otsekohe hakkab kogu meie meeskond tegutsema selle nimel, et sinu igapäevatöö võimalikult kiiresti tavapärasel viisil jätkuda saaks.

Hindamatu kogemus
IT areng on tohutu kiire ning väikesel või keskmise suurusega firmal on vähetasuv oma töötajat pidevalt täiendkoolitustele saata, samuti ei ole seal võimalik, et üks inimene tegeleb üht laadi muredega, teine teistega. IT-teenusele spetsialiseerunud firmas puututakse kokku väga erinevate probleemidega ning seetõttu on meil ka palju parem pilt sellest, milliseid vigu tehakse, mis õnnetuste vastu peaks ennast kaitsma, missugused lahendused on praktikas osutunud toimivateks, mida iganes suudavad „loovad“ arvutikasutajad välja mõelda jne. Sa ei pea ju ootama, millal aeg pakub võimaluse enda vigadest õppida?

Saada päring

Kontrollkood
SAADA PÄRING

Täiendav tarkvaraline tugi

Trumpauto
Arendame autohooldus tarkvara autoremondi töökodadele.
StandardBooks
Eesti populaarseim majandustarkvara
Medisoft Perearst2
Eesti suurim sotsiaalkindlustus- ja meditsiinitarkvara
Microsoft Sharepoint
Veebipõhine failihaldus- ja grupitöö keskkond
Microsoft Exchange
E-maili terviklahendus sinu ärile