Lisatud ostukorvi
Avaleht / E-Pood / Ostutingimused

E-poe ostutingimused

  • NB: tellimused kogusummas alla 100 EUR võivad võtta kauem aega
  • E-poes esitatud tellimustele esitab Trumpit Solutions OÜ (edaspidi TARNIJA) KLIENDILE arve tasumiseks samal tööpäeval, tellitud kauba hetkelisel puudumisel TARNIJA laos, teavitatakse KLIENTI orienteeruvast kauba tarneajast.
  • Arve TARNIJA poolt Kliendile väljastamisega ja kohaletoimetamisega loetakse müügileping sõlmituks.
  • KLIENT on õigustatud tasuma 50% ettemaksu arve summast, ülejäänud 50% on kohustatud tasuma kauba kättesaamise päeval TARNIJA arveldusarvele.
  • Ettemakse laekumisega KLINDILT TARNIJALE loetakse pakutud tarnetähtaeg aktseptituks KLIENDI poolt.
  • KLIENT on õigustatud tasuma arve kauba eest TARNIJALE 5 päeva jooksul täies ulatuses või 5 päeva jooksul alates kirjaliku teatise saamisest TARNIJALT tellitud kauba TARNIJA lattu saabumisest.
  • Kauba maksumusel üle 320 EUR on kauba saatmine Eesti piires tasuta.
  • TARNIJA tarnib KLIENDILE kauba 2-5 tööpäeva jooksul, v.a. punktis 3 kirjeldatud juhul, kauba maksumusel alla 320 EUR lisandub tarnekulu 6 EUR.
  • TARNIJA toimetab kauba KLIENDILE viimase poolt tellimuses märgitud aadressil, kaup antakse üle ainult KLIENDILE või tema volitatule, KLIENT võib tellida endale kauba ka lähimasse AS Eesti Post kontorisse, kui tasub eraldi postitamiskulud.
  • KLIENDIL on õigus 14 päeva jooksul kaup TARNIJALE tagastada ja tasutud kauba maksumus tagasi saada 30 päeva jooksul, tingimusel, et tagastatav kaup ei ole kasutatud ja on originaalpakendis.
  • Kõigil TARNIJA E-poes pakutavatel kaupadel on 12 kuune tootja poolne garantii juhul kui TARNIJA ei ole eraldi kirjalikult informeerinud pikemast garantiiperioodist. KLIENDIL on õigus esitada vastavalt VÕS §-le 218 lg 2 TARNIJALE 2 aasta jooksul ostetud toote suhtes pretensioon.
  • Kaubal vastuvõtmisel puuduste ilmnemisel või garantiiperioodil puuduste ilmnemisel on KIENT kohustatud viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 60 päeva jooksul, pöörduma vastava kirjaliku taotlusega TARNIJA poole puuduste kõrvaldamiseks. Kui TARNIJA ei ole mõistliku aja jooksul olnud suuteline kaubal tuvastatud puudust kõrvaldama, on KLIENDIL esimeses järjekorras õigus nõuda toote samaväärsega asendamist mõistliku aja jooksul ja alles seejärel lepingust taganeda ja nõuda tagasi tasutud ostusumma.
  • KLIENT ja TARNIJA lahendavad võimalikud erimeelsused läbirääkimiste teel, kokkuleppele mittejõudmisel Harju Maakohtus. TARNIJA lähtub võimalike pretensioonide lahendamisel kehtivatest seadustest ja KLIENDI soovidest.