Lisatud ostukorvi
Avaleht / Blogi / IT-haldus ei peaks organisatsiooni juhile peavalu põhjustama

IT-haldus ei peaks organisatsiooni juhile peavalu põhjustama

4.märts 2016  /  0 kommentaari  /  it haldus, arvutihooldus  /  autor: Kenno Kink
IT-haldus ei peaks organisatsiooni juhile peavalu põhjustama Tänapäeva infoajastul toimub suur osa suhtlusest, teabevahetusest ja müükidest arvutis. See tähendab, et peaaegu iga äri edukaks toimimiseks on vajalik IT-süsteemide laitmatu toimimine ja ettevõtte küberturvalisus. Tasemel IT-haldus võimaldab töötajatel muretult oma igapäevaseid ülesandeid täita ja aitab organisatsioonil kasvada. Millised on efektiivse infotehnoloogiahalduse alused?

Ära „kustuta tulekahjusid”, vaid enneta probleeme

Paljud inimesed pöörduvad IT-spetsialisti poole vaid probleemide korral – näiteks kui arvutisse on sattunud pahavara või lekkinud on tundlikud andmed. Kuigi kogenud IT-spetsialistid oskavad enamikel juhtudel aidata, ei ole alati võimalik kogu tekitatud kahju tagasi pöörata. Samuti võib ootamatute probleemide lahendamine ilma kindla koostööpartnerita kauem aega võtta ja nii oluliselt töörütmi häirida. Taoliste olukordade esinemise tõenäosuse vähendamiseks on IT-küsimustes – nagu ka äris üldiselt – mõistlik mitu sammu ette mõelda. Kvaliteetse IT-halduse märksõnadeks on regulaarne monitooring ja tõrgete ennetamine. Selline lähenemine maandab turvariske, tagab arvutite ja IT-seadmete pikema eluea ning on üldjuhul kokkuvõttes ka soodsam

Milline IT-haldus sobib sinu organisatsioonile?

IT-tugi kulub ära igale organisatsioonile, olenemata selle suurusest. Samas ei ole aga paljudel väikestel ettevõtetel majanduslikult mõistlik eraldi IT-spetsialisti palgata. Sellistel juhtudel on heaks lahenduseks teenuse sisseostmine IT-ettevõttelt. Partneri abi võib vaja minna ka siis, kui su ettevõttes on juba IT-personal, aga töökoormus on suurenenud ja uute töötajate palkamiseks pole parasjagu aega või ressursse.

Kuidas valida sobiv koostööpartner infotehnoloogia valdkonnas?

Kuna IT-teenuseid pakuvad Eestis mitmed ettevõtted, võib sobiva partneri valimine üpris keeruline olla. Siin on olulisemad punktid, millele koostööpartneri valikul tähelepanu pöörata:
    kui pikalt on ettevõte turul tegutsenud,
  • kui kiirelt lubab teenusepakkuja IT ja arvutitega seotud probleemid lahendada,
  • kas ettevõte pakub vaid kaughaldust või tuleb vajadusel ka kohapeale,
  • kas teenusepakkuja omab usaldusväärsust ja erialaseid teadmisi tõendavaid sertifikaate,
  • kas ettevõttel on soovitajaid.

Jäta organisatsiooni IT-haldus usaldusväärsete spetsialistide hooleks ja saad ise oma põhitegevusele keskenduda.

Vaata lisaks ka „Arvutitöökoha haldus”

Leidsid häid mõtteid? Jaga teistelegi

LISA KOMMENTAAR